Logo Firenze moto 480x240 Brown

 

 

Επιστροφές / Αλλαγές Προϊόντων

 

Με την υπηρεσία NoCost@Bags, μπορείτε να αλλάξετε ή να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν έχετε αγοράσει από την εταιρία μας χωρίς καμία απολύτως χρέωση. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να μας ενημερώσετε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος στο χώρο σας.  

Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζουμε ότι δεν θα χάσετε χρήματα από την δοκιμή προϊόντος της εταιρίας μας!

 

 

Αιτίες Επιστροφής Προϊόντων

1. Αν δεν σας άρεσε ή δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας. Γνωρίζουμε ότι λόγω της ηλεκτρονικής φύσης του καταστήματος είναι δυνατόν ένα προϊόν να μην ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας, όπως για παράδειγμα εξαιτίας των διαστάσεων του, που δεν είναι εύκολο να υπολογιστούν, ή για οποιονδήποτε άλλο παράγοντα θεωρήσετε ότι η αγορά σας είναι ακατάλληλη για την χρήση που θέλατε. Σε τέτοια περίπτωση έχετε την δυνατότητα να επιστρέψετε πίσω το προϊόν.

2. Αν διαπιστώσατε κάποιο ελάττωμα στο προϊόν. Κάθε προϊόν μας φτιάχνεται από τα καλύτερα δέρματα και έχει υποστεί βιολογική βαφή και επεξεργασία. Όλα τα προϊόντα μας ελέγχονται με τις πλέον σύγχρονες μεθόδους διασφάλισης ποιότητας και σας εγγυούμαστε ότι η τσάντα που κρατάτε στα χέρια σας δεν θα έχει κανένα ελάττωμα που να προέρχεται από τον κατασκευαστή. Στην απίθανη περίπτωση που αυτό συμβεί, έχετε δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν και να το αλλάξετε με κάποιο άλλο εφόσον το επιθυμείτε ή να ζητήσετε την ακύρωση της αγοράς και να πάρετε τα χρήματα σας πίσω. Εφόσον το προϊόν που λάβατε από εμάς είναι ελαττωματικό παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν, σε διάστημα 2 ημερών.

 

Προυποθέσεις Επιστροφές Προϊόντων

Για να επιστρέψετε, πρέπει να τηρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις.

α) Το προϊόν που επιστρέφετε να είναι πλήρως αχρησιμοποίητο με τις αρχικές ταμπέλες επάνω του,

β) Το προϊόν να μην έχει εγχάραξη. Οι επιστροφές προϊόντων με εγχάραξη δεν γίνονται δεκτές, αφού το προϊόν δεν μπορεί να μεταπωληθεί. Εξαιρείται η περίπτωση όπου το προϊόν έχει κατασκευαστικό ελάττωμα,

γ) Να μας ενημερώσετε (τηλεφωνικά ή μέσω email) για την επιστροφή του προϊόντος εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του από εσάς,

δ) Να έχετε αγοράσει το προϊόν απευθείας από την εταιρία μας και όχι μέσω μεταπωλητή,

ε) Να έχετε προμηθευτεί το προϊόν στην αντίστοιχη τιμή που αναγράφεται στην ιστοσελίδα μας, ή στην τιμή που αναγράφεται σε κάποιο ενημερωτικό newsletter ή σε αντίστοιχη προωθητική ενέργεια. Αν έχει υπάρξει ειδική ατομική συμφωνία τιμής, τότε δεν δικαιούστε την υπηρεσία,

στ) Σε περίπτωση που λάβατε κάποιο δώρο από την εταιρία μας με την αγορά σας, και επιθυμείτε επιστροφή της αξίας της αγοράς και όχι αλλαγή προϊόντος, τότε θα πρέπει να επιστρέψετε και το προϊόν που λάβατε ως δώρο.  Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή προϊόντος με άλλο προϊόν παραπλήσιας αξίας, τότε παρακαλούμε να κρατήσετε το δώρο που σας αποστείλαμε.

Στην περίπτωση επιστροφής προϊόντων, πιστώνεται στο λογαριασμό σας το σύνολο της αξίας αγοράς σας. Στην περίπτωση αλλαγής προϊόντος, δεν χρεώνεστε τα ταχυδρομικά επιστροφής και αποστολής του "νέου" προϊόντος που επιλέξατε.  Για αναλυτικές οδηγίες σχετικά με την διαδικασία αλλαγής / επιστροφής προϊόντων παρακαλούμε δείτε την ενότητα "Οδηγίες Επιστροφής / Αλλαγής Προιόντων" παρακάτω.

 

Προυποθέσεις αλλαγής Προϊόντων που παραλάβατε ως δώρο

Δεν μπορείτε να επιλέξετε κάποιο προϊόν μικρότερης αξίας από αυτής του αρχικού προϊόντος. Αυτό συμβαίνει διότι δεν μπορούν να επιστραφούν χρήματα σε εσάς αφού δεν είστε ο αγοραστής του προϊόντος που θέλετε να αλλάξετε.

 

 

Διαδικασία Επιστροφής / Αλλαγής Προϊόντων

Παρακαλούμε για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση σας, να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες.

1. Επικοινωνήστε μαζί μας, μέσω του τηλεφωνικού μας κέντρου (+30) 211 11 11 656 - 657, ώστε να μας  γνωστοποιήσετε την πρόθεση σας για την επιστροφή ή την αλλαγή του προϊόντος. Εμείς θα σας ενημερώσουμε αναλυτικότερα για την υπηρεσία NoCostBags, εφόσον το επιθυμείτε.

2. Συσκευάστε το προϊόν που αγοράσατε από εμάς, σε συσκευασία / σακούλα αντοχής της επιλογής σας. Παρακαλούμε να μην διπλώνετε ή ταλαιπωρείτε τα προϊόντα στην συσκευασία τους. Κυρίως τα προϊόντα που είναι κατασκευασμένα από άκαμπτο δέρμα δεν πρέπει να τα διπλώνετε. Το προϊόν πρέπει να παραδοθεί σε εμάς, στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε. Υπερβολικά τσακίσματα ή γρατζουνισμένα προϊόντα δεν γίνονται δεκτά για επιστροφή.

3. Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε στην συσκευασία τα ακόλουθα στοιχεία.

α) Την απόδειξη του προϊόντος
β) Το ονοματεπώνυμο σας
γ) Τον τραπεζικό σας λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου (εφόσον είστε ο αγοραστής του προϊόντος) ώστε να γίνει οποιοσδήποτε συμψηφισμός είτε πρόκειται για διαφορά τιμής σε αλλαγή προϊόντος είτε επιθυμείτε την επιστροφή της αξίας της αγοράς σας. Κατα προτίμηση συμπεριλάβετε λογαριασμούς των τραπεζών EFG Eurobank ή Alpha Bank. Δεν πραγματοποιούνται επιστροφές χρηματικών ποσών εφόσον το όνομα δικαιούχου δεν είναι το ίδιο με το όνομα του αγοραστή. Αυτό συμβαίνει για τη δική σας διασφάλιση.
δ) Σε περίπτωση που έχετε πληρώσει για την παραγγελία σας με πιστωτική κάρτα (εφάπαξ χρέωση ή άτοκες δόσεις), θα γίνει αντιλογισμός ποσού στην κάρτα σας. 

4. Καλέστε τη Γενική Ταχυδρομική στο χώρο σας, σε ώρα και ημέρα που σας διευκολύνει, προκειμένου να αποστείλετε το προϊόν στην εταιρία μας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη Γενική Ταχυδρομική στο τηλεφωνικό κέντρο  210-4851100, ή να επικοινωνήσετε με το κατάστημα της περιοχής σας, το οποίο μπορείτε να εντοπίσετε μέσα από την ιστοσελίδα της εταιρίας ταχυμεταφορών.

5. Αποστείλετε το προϊόν στην ακόλουθη διεύθυνση

Εταιρία LeatherTouch
(5ος Όροφος)
Πυθίας 60-62,
ΤΚ 11364 - Αθήνα
ΤΗΛ: 211 11 11 656 (+7)

 

6. Δηλώστε χρέωση παραλήπτη (δηλαδή την εταιρία μας). 

7. Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν με οποιαδήποτε άλλο τρόπο επιθυμείτε, αλλά θα επιβαρυνθείτε εσείς τα έξοδα επιστροφής. Εαν επιλέξετε αυτό τον τρόπο, σας προτείνουμε να διαλέξετε τρόπο επιστροφής που σας παρέχει απόδειξη αποστολής. Η εταιρία μας δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη αν το προϊόν χαθεί κατά την επιστροφή του.

Η εταιρία «Leather Touch» δεν είναι υπεύθυνη για απώλεια του αντικειμένου κατά την επιστροφή του από τον αγοραστή προς την εταιρία. Σας προτείνουμε να χρησιμοποιείτε πάντα τρόπο αποστολής που σας παρέχει απόδειξη αποστολής.

 

Διαδικασία Επιστροφής Χρημάτων

Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή της αξίας της αγοράς σας, ή επιστροφή μερικού ποσού λόγω αλλαγής προϊόντος, τα χρήματα σας επιστρέφονται εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος από την εταιρία μας με συνήθη χρόνο επιστροφής 1 ημέρα.     

α) Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει το προϊόν μέσω αντικαταβολής ή κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό της εταρίας μας, το ποσό πιστώνεται εφάπαξ, στο λογαριασμό που θα μας προμηθεύσετε,

β) Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει το προϊόν μέσω της πιστωτικής σας κάρτας εφάπαξ, το ποσό πιστώνεται εφάπαξ στην πιστωτική σας κάρτα,

γ) Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει το προϊόν μέσω άτοκων δόσεων στην πιστωτική σας κάρτα, το ποσό πιστώνεται εφάπαξ στην πιστωτική σας κάρτα, ενώ οι δόσεις συνεχίζουν να εκτελούνται κανονικά.

Για περαιτέρω πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Πωλήσεων στο (+30) 211 11 11 656 και (+30) 211 11 11 657. Εναλλακτικά μπορείτε να μας αποστείλετε email μέσα από την φόρμα της εταιρίας μας εδώ, ή γράψτε μας στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση:

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 


Copyright © 2016 - 2019 - LeatherTouch Store. Η αναπαραγωγή του συνόλου ή μέρους του άρθρου χωρίς την έγγραφη άδεια της εταιρίας είναι παράνομη και διώκεται ποινικά από το νόμο.